П`ятниця, 19.01.2018, 14:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Правила користування книгою | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Статистика
Друзі сайту
Сайт Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради Харківської області
ПАМ’ЯТКА ЩОДО РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ
1. Прочитай заголовок параграфу і зверни увагу на його зміст, обміркуй. У ньому міститься головна і думка про те, що викладено у параграфі. 
2. Прочитай увесь текст параграфа.
3. Подумки (можна письмово) поділи текст на ча­стини. Перекажи своїми словами кожну частину, а потім увесь параграф. Якщо не зможеш переказати, перечитай текст параграфа ще раз, зверни увагу на складні місця. Перекажи їх.
4. Читаючи текст, знайди малюнки, схеми, які вказані у ньому. Розглянь їх, прочитай підписи до малюнків, схем.
5. Прочитай у кінці параграфа запитання, з них ти дізнаєшся, на що треба звернути увагу під час чи­тання тексту та в якій послідовності готувати переказ або планувати відповідь.
6. Випиши у свій словничок нові та складні терміни.
7. Зверни увагу, як вони пишуться, що означають.
8. Знайди відповіді на запитання, якщо є завдання -виконай його.
9. Якщо у навчальній інформації є щось незрозумі­ле - запитай учителя після уроку про зміст і походжен­ня незнайомих тобі слів і визначень.
Після обговорення того, про що дізнались на уроці, вчитель разом з учнями підсумовує: отже, розпочина­ється друга половина навчального року, що вона нам готує? Це в багатьох випадках залежить від рішення, яке ми приймемо сьогодні, як будемо дотримуватися його. Може, ми зробимо крок від самопізнання до самовихо­вання? У вас є мудрі вчителі, гарні навчальні книги, але наймудріший вчитель - це життя. Покращити його, робити добро людям, суспільству, готувати себе до майбутньої професії, наполегливо виконувати свою головну роботу - учитися - ось інтелектуальні орієнтири в навчанні сучасного учня.
Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2018