Четвер, 16.08.2018, 01:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Всеукраїнська дослідно-експериментальна робота за темою «Я – дослідник» | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 192
Статистика
Друзі сайту
Сайт Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради Харківської області

Всеукраїнська дослідно-експериментальна робота за темою «Я – дослідник»

2017-2021 роки

     

     З 2017 року наш заклад є учасником дослідно-експериментальної роботи за темою «Я – дослідник» на Всеукраїнському рівні.

Мета дослідження: виокремлення психолого-педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій; експериментальна перевірка  ефективності їх використання.

Завдання  експерименту:

• Визначити, описати та науково обґрунтувати психолого-педагогічні умови впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій.

• Розробити навчально-методичне забезпечення навчально-дослідницької діяльності учнів.

• Підготувати вчителів до використання STEM та дослідницьких підходів, організації навчально-дослідницької діяльності учнів.

• Розробити навчально-методичні матеріали (посібники, методичні рекомендації тощо) та здійснити їх апробацію.

• Забезпечити консультативну підтримку та супровідний моніторинг дослідно-експериментальної роботи.

• Узагальнити результати дослідної-експериментальної роботи, скоригувати педагогічну технологію організації навчально-дослідницької діяльності учнів.

   У Всеукраїнській науково-практичній конференції «Нова українська школа: дослідницькі методи навчання», яка проходила в жовтні 2017 року в м.Дніпро, взяли участь педагоги школи: Єрмоленко В.В., Погорєлова Г.В., Снігуренко Т.І.

   На якій координатори проекту ознайомили з метою (наукове обґрунтування, виокремлення психолого-педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій та експериментальна перевірка ефективності їх використання) та завданнями дослідження, представили етапи роботи дослідно-експериментальної роботи, ознайомили із можливостями та шляхами використання ІТ- та STEM-технологій в освітньому процесі, ознайомились  із навчально-методичним забезпеченням щодо організації навчально-дослідницької діяльності учнів з використання STEM-технологій.

STEM ОСВІТА В УКРАЇНІ

    Стрімкий розвиток ІТ-галузі, робототехніки, нанотехнологій виявляє потребу у досвідчених фахівцях, а значить, виникає гостра освітня потреба у якісному навчанні сьогоднішніх учнів технічним дисциплінам – математиці, фізиці, інженерії, програмуванню. Освіта повинна бути випереджувальною, відповідати тенденціям розвитку суспільства в майбутньому. Читати далі...

   Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік 

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2018