Вівторок, 23.10.2018, 13:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Впровадження проекту "Вчимося жити разом" | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Статистика
Друзі сайту
Сайт Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради Харківської області

Проект "Вчимося жити разом"

     Основною метою проекту є сприяння адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони конфлікту на Сході України через розвиток життєвих навичок та надання психологічної та соціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні.

Проект "Вчимося жити разом"

    24.12.2016 пройшов останній тематичний тренінг для учнів 10-11-х класів «Як стати миротворцем», метою якого став розвиток готовності бути миротворцем у своєму середовищі. Учасники тренінгу вчилися розпізнавати ситуації, які сприяють миру чи розв’язують конфлікт, а також виявляти навички конструктивного вирішення конфліктів.

     21.12.2016 на тренінгу з теми «Запобігання та розв’язання конфліктів» учні 10-11-х класів відпрацьовували стилі поведінки в конфліктних ситуаціях. Велике пожвавлення викликала вправа «Прохід над прірвою»

     14.12.2016 відбувся тренінг з теми «Ефективне спілкування», під час якого учні 10 класу знайомилися з правилами ефективного спілкування. Найбільш сподобалися учням вправи «Особистий простір» та «Уважне слухання».

       30 листопада 2016 року з учнями 6-А та 6-Б класів було проведено тренінг на тему «Стосунки і здоров’я». Мета тренінгу – вчити дітей робити внесок у розбудову здорових міжособистісних стосунків, пояснювати переваги кооперації  та роботи в команді. Розпочався тренінг вправою «Знайомство», під час якої учні описували портрет людини, стосунки з якою вони вважають особливими, і по черзі розповідали, що вони найбільше цінують у цих стосунках. Зацікавила учнів бесіда «Здорові і нездорові стосунки», після закінчення якої зробили висновок, що здорові стосунки – запорука щасливого й успішного життя, оскільки люди, між якими склалися такі стосунки, повніше реалізують себе, легше долають труднощі і розв’язують проблеми. Після перегляду відео «Правила гусей» учні зрозуміли, що потрібно підтримувати одне одного в радості, і в горі. Під час роботи в групах діти розглянули види стосунків і прийшли до висновку, що кожен має робити свій внесок у розбудову стосунків.  І завершився тренінг тим, що учні узялися за руки і сказали «Один за всіх і всі за одного».

   28 листопада 2016 року з учнями 7-А та 7-Б класів було проведено тренінг  на тему   «Стрес і психологічна рівновага».  Мета проведення тренінгу – навчити дітей визначати джерела стресу у своєму житті, використовувати техніку самоконтролю. Розпочався тренінг вправою «Знайомство», під час якої учні по черзі називали своє ім’я  і говорили, що приносить їм радість.  Сподобалась вправа «Голосуй ногами», під час якої діти мали можливість оцінити індивідуальний вплив стресорів. Після закінчення вправи учні дізналися, що один і той самий стресор може по-різному впливати на різних людей.  Після перегляду відео «Що таке стрес» учні зрозуміли, що найчастіше у нашому житті виникає гострий стрес. Тому ми маємо вміти контролювати себе в подібних ситуаціях. Під час роботи в групах «Швидка допомога» діти розглянули способи самоконтролю і прийшли до висновку, що потрапивши у стресову ситуацію потрібно застосовувати адекватні техніки самоконтролю. І завершився тренінг вправою на релаксацію «Безпечне місце».

28 листопада 2016 року з учнями 5-А та 5-Б класів було проведено тренінг на тему  «Що сприяє порозумінню між людьми». Мета проведення тренінгу – навчитися відпрацьовувати навички комунікації: слухати і говорити, розуміти і використовувати «мову жестів», розвитку щирої і доброзичливої манери спілкування, уміння долати сором’язливість. Найбільше дітям сподобались вправи  «Вгадай слово»  та «Корабель порозуміння».  Працюючи в групах учні відпрацьовували уміння як подолати сором’язливість і стати впевненішим.  Наприкінці заняття кожен подарував один одному усмішку і поаплодували за чудову роботу.

     22 листопада 2016 року з учнями 8-А та 8-Б класів було проведено тренінг на тему «Стоп булінг». Мета проведення тренінгу – формувати нетерпимість до проявів агресії, розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, навички надання і отримання допомоги. Розпочався тренінг вправою «Знайомство», під час якої учні по черзі називали своє ім’я  і розповідали про свій результат тесту «Наскільки я агресивний». Сподобалась вправа «Рука допомоги», під час якої діти розробляють стратегії боротьби з булінгом. Після закінчення вправи учні дізналися, що підтримка дуже важлива для людини, що зазнає булінгу. Після перегляду відео «» учні зрозуміли, що найчастіше у нашому житті виникає гострий стрес. Тому ми маємо вміти контролювати себе в подібних ситуаціях. Під час роботи в групах діти вчилися розрізняти дружнє піддражнювання і боулінг. І завершився тренінг вправою на релаксацію «Безпечне місце».

     21 листопада 2016 року з учнями 7-А та 7-Б класів було проведено тренінг на тему «Синергія стосунків». Мета проведення тренінгу – ознайомити  учнів з поняттям синергії, сприяти розвитку навичок розбудови стосунків.

Розпочався тренінг вправою «Знайомство», під час якої учні по черзі називали своє ім’я  і говорили, чого їх навчив кращий друг і чого друга навчили вони. Сподобалась дітям вправа «Шукаємо друзів», під час якої кожна група писала своє оголошення.  Після закінчення вправи діти більше дізналися про уподобання один одного, зрозуміли, що спільна робота не тільки дає більший потенціал розвитку, а й об’єднує всіх учасників. Після перегляду відео «Команда» учні зрозуміли, що навіть тварини на інстинктивному рівні використовують принцип синергії. І це допомагає їм уникнути багатьох небезпек.  І завершився тренінг тим, що учні подякували за співпрацю і сказали, чого вони навчилися один від одного.

     16 листопада 2016 року з учнями 6-А та 6-Б класів було проведено урок-тренінг на тему «Навички спілкування». Його метою було розвивати базові комунікативні навички, виховувати доброзичливу, чемну і впевнену поведінку.

 Розпочався тренінг вправою на знайомство, під час якої учні по черзі продовжили речення «Я почуваюся невпевнено, коли…».   Сподобалась дітям вправа «Пінг-понг», під час якої розігрувалися сценки, що демонстрували уміння спілкуватися у незнайомій компанії. Після перегляду відео «Правильний комплімент» учні зрозуміли, що для дружнього спілкування дуже важливим є уміння робити та приймати компліменти. І завершився тренінг вправою «Вальс-комплімент», під час якої діти один одному робили компліменти.

      14 листопада 2016 року з учнями 7-А та 7-Б класів було проведено тренінг на тему «Розбудова самооцінки». Мета проведення тренінгу - ознайомити учнів з поняттям «психологічна рівновага» та способами формування здорової самооцінки.

Найбільше дітям сподобався перегляд відео «Як ви себе визначаєте», мотиваційна лекція Ліззі Веласкес, яку через рідкісний синдром називали найпотворнішою дівчиною планети. З великим задоволенням учні виконували руханку «Іподром», інсценування та обговорення притчі «Віслюк», інсценування «Маленькі добрі справи». Наприкінці заняття учні називають ознаки психологічної рівноваги, види самооцінки; оцінюють рівень своєї психологічної рівноваги та самооцінки; пояснюють, як низька самооцінка впливає на поведінку підлітків; аналізують вплив критики на самооцінку.

         14 листопада 2016 року з учнями 5-А та 5-Б класів було проведено тренінг на тему  «Про   почуття і співчуття». Мета проведення тренінгу - навчити дітей толерантно висловлювати свої негативні почуття; розвивати вміння розуміти почуття інших людей, співчувати і співпереживати.

Найбільше дітям сподобались вправа на знайомство «Передай маску» та руханка «Дроворуб».  Працюючи в групах учні відпрацьовували уміння висловлювати свої почуття у толерантний спосіб, розігрували та обговорювали задані ситуації, використовуючи «Я-повідомлення». І наприкінці заняття кожен подарував один одному усмішку і поаплодували за чудову роботу.

     14 листопада 2016 року в 1-А класі пройшов тренінг "Вчимося приймати рішення", на якому учні вчилися передбачати наслідки та приймати зважені рішення за допомогою "Правила світлофора", переглянули мультфільм "Червона Шапочка", проаналізували наслідки рішення дівчинки говорити з незнайомцем, відпочили - весела руханка сподобалася всім, попрацювали в зошитах, розібрали можливі ситуації за правилами "Світлофора". 

    

    09 листопада 2016 року з учнями 6-А та 6-Б класів було проведено тренінг на тему  «Ефективне спілкування». Мета проведення тренінгу – розвивати навички спілкування: уміння говорити, слухати, встановлювати контакти з іншими людьми.

    Найбільше дітям сподобалась вправа «Зіпсований телефон».  Працюючи в групах учні готували сценки про засоби комунікації, які існували у давні часи (І група), коли були дітьми їхні дідусі й бабусі (ІІ група), у дитинстві їхніх батьків (ІІІ група), сучасні засоби комунікації (ІV). І наприкінці заняття кожен подякував один одному за плідну співпрацю.

    07 листопада 2016 року в 1-А класі було проведено тренінг "Настрій і почуття", мета якого учити дітей розпізнавати, уявляти і висловлювати почуття, покращувати свій настрій.

       Під час заняття учні виконували вправи "Знайомство з почуттями", "Приємні та неприємні почуття", "Вгадай почуття", "Усмішка", "Як покращити свій настрій".

     Дітям сподобався мультфільм "Крихітка Єнот", весела музична фізкультхвилинка. Наприкінці заняття учні розповідали про способи покращення свого настрою, заспівали пісеньку "Усмішка", намалювали смайлик свого настрою, а настрій був гарний.

   

     07 листопада 2016 року з учнями 5-А, 5-Б класів було проведено тренінг №2 «Ми – особливі».

     Метою тренінгу було дати учням змогу розвивати життєві навички толерантності, протидії дискримінації, уміння працювати в команді, поважати особисті якості інших людей.

     Вправа на знайомство «Конкурс хвальків» викликала у дітей захоплення, відповідальність, так як учням потрібно було похвалитися не собою, а сусідом справа. Виграє той, чия похвала буде найкращою.

     З великим задоволенням та цікавістю діти виконували руханку «Усі ми різні», по завершенню якої учні зробили висновок, що всі ми маємо багато спільних рис, але ще більше відмінностей, які роблять нас особливими, унікальними.

     Під час роботи в парах «Вчимося толерантності» діти зрозуміли, що для того, щоб жити у мирі, варто шукати те, що зближує, а не роз’єднує людей.

     Наприкінці тренінгу кожен з учасників по черзі продовжив фразу: «Я думаю, що наш клас – дружна команда, тому що …»

     02 листопада 2016 року з учнями 6-А, 6-Б класів було проведено урок-тренінг №3 «Як протидіяти тиску однолітків».

    Метою тренінгу було сприяти формуванню упевненої поведінки учнів, умінню протидіяти негативному впливу однолітків. Перегляд фрагменту з мультфільму «Троє з Простоквашино» у ході заняття найбільше сподобався дітям.

     Під час виконання інтерактивної гри «Тиск однолітків» діти з’ясували, що протистояти впливу однолітків нелегко, особливо якщо тебе вмовляє не одна людина, а декілька.

     Виконуючи рольову гру «Як сказати «Ні» учні зрозуміли, що навички відмови потрібно тренувати для того, щоб бути спроможним сказати «ні», коли тобі пропонують щось небезпечне. І на завершення тренінгу учні по черзі продовжили фразу: «Мені легко (складно) відмовитися від небезпечної пропозиції, тому що …»

    

     31 жовтня 2016 року з учнями 5-А, 5-Б класів Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради Харківської області було проведено урок-тренінг на тему «Ти – особливий». Метою тренінгу було допомогти учням розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення, а також уміння запропонувати допомогу людям з обмеженими можливостями. Найбільші враження викликали у дітей перегляд  та обговорення мультфільму  «Маленька каструлька Анатолія», після яких діти дійшли висновку, що важливо терпляче ставитися до вад інших людей. І на завершення тренінгу учні, взявшись за руки, побажали один одному гарного настрою.

      31 жовтня 2016 року в 1-А класі було проведегно тренінг №4 за темою "Неповторність людини". Мета проведення тренінгу - допомогти дітям усвідомити неповторність кожної людини, пояснити необхідність ставитися до людей з повагою; розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки через позитивне ставлення до себе та інших людей.

 

     18 жовтня 2016 року з учнями 8-х класів Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради Харківської області було проведено урок-тренінг на тему «Упевнена поведінка».

Мета  тренінгу:  розвивати навички упевненої поведінки, формувати почуття власної гідності і поваги до себе та інших.

Наприкінці заняття учні:

  • уміють розпізнавати типи поведінки у спілкуванні;
  • пояснюють переваги упевненої поведінки;
  • називають ознаки асертивної поведінки, рівноправного спілкування;
  • демонструють уміння використовувати «Я-повідомлення»

     

     17 жовтня 2016 року з учнями 5-х класів Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради Харківської області було проведено вступний тренінг. Метою тренінгу було ознайомлення учнів з курсом «Вчимося жити разом», обґрунтування важливості поваги до прав людини як необхідної умови життя в суспільстві.

     Для покращення спільної роботи будь-який тренінг має свої правила, тому діти з великим задоволенням  знайомилися з правилами, яких вони будуть дотримуватися під час проведення уроків-тренінгів. Під час роботи  учням сподобалося виконання руханки «Атоми і молекули». І на завершення тренінгу всі учасники стали в коло, взялись за руки  і передали по колу потиск руки, що засвідчує про активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем.

     17 жовтня 2016 року в 1-А класі було проведено тренінг №3 "Вчимося товаришувати". Мета проведення тренінгу - навчити дітей розпізнавати ознаки справжньої дружби, ознайомити з правилами товаришування і способами знайомств. 

     11 жовтня 2016 року з учнями 8-х класів Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 було проведено урок-тренінг №1 на тему "Стать і статеві ролі". Мета тренінгу: розкрити відмінність понять "біологічна стать" і "соціальна статева роль" (гендер); ознайомити учнів з концепцією гендерної рівності.

    Найбільше сподобалася учням у ході занять вправа на знайомство. Діти із задоволенням називали своє ім'я і говорили, чому їх так назвали. Також викликала зацікавлення вправа "Голосуй ногами" (роз'яснення відмінностей між статтю і гендером).

    Наприкінці заняття учні:

  • розпізнають ознаки статі і гендеру;
  • називають приклади гендерних ролей і гендерних стереотипів;
  • пояснюють, як гендерні стереотипи можуть обмежувати права людей у сучасному світі.

    10 жовтня 2016 року в 1-А класі Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 було проведено тренінг №2 "Дівчатка і хлопчики". Мета проведення - навчити учнів знаходити спільне і відмінне між хлопчиками та дівчатками, сприяти формуванню гарних манер.

      05 жовтня 2016 року в Первомайській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 Первомайської міської ради було проведено урок-тренінг на тему "Cамооцінка і здоров'я людини".

     Мета уроку-тренінгу: пояснити учням, як формується самооцінка, обговорити недоліки завищеної і заниженої та переваги здорової самооцінки, тренувати навички постановки і досягнення мети.

     03 жовтня 2016 року в 1-А класі Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 було проведено тренінг №1 "Моя родина". Мета проведення тренінгу - сприяти формуванню в учнів уявлення про сім'ю як осередок любові, емпатії, взаємної допомоги та відповідальності.

 

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 11.01.2016 №5 "Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту "Вчимося жити разом" - /nakaz.doc

Наказ відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області від 23.09.2016 №352 "Про  реалізацію у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5, №6 та №7, які є базовими у реалізації проекту «Вчимося жити разом»" - /vprovadzhennja_vchimosja_zhiti_razom.doc

 

                                      

 

                                      

                                      Інтерактивна карта навчальних закладів http://map.iteach.com.ua/

 

 

 

 

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2018